Groeien met je stichting?

Focus op Fondsenwerving

Samen zetten we het fundament neer voor
structurele inkomsten voor jouw stichting.

download nu mijn e-book

Succesvol Fondsen Werven

7 effectieve en werkbare tips voor je stichting

PERSOONLIJKE BEGELEIDING

In een groep van maximaal 6 deelnemers ga je aan de slag
om structureel inkomsten te genereren.

Tijdens het gehele programma
en daarna sta ik met mijn kennis
en ervaring voor je klaar
en ontvang je persoonlijke feedback.

BEWEZEN METHODE

Gebaseerd op 20 jaar ervaring in het veld met stichtingen, persoonlijke investeringen in opleiding en persoonlijke ontwikkeling. Geen les van een trainer, maar van een succesvolle fondsenwerver uit het veld. Na het groeiprogramma heb je een op maat gemaakt actieplan voor structurele inkomsten.

NIET GOED, GELD TERUG

Kwaliteit, persoonlijke begeleiding en 100% inzet zijn vanaf dag 1 mijn prioriteit naar jou.

Binnen hetzelfde jaar heb je de investering (en meer) in dit programma terugverdiend.

30 dagen niet goed, geld terug garantie.

Ook jij kunt succesvol fondsen werven voor je stichting

Run jij een stichting en is het voor jou ook elke dag weer een uitdaging om te zorgen dat er voldoende geld binnenkomt? Komt de hulp die je wil bieden daardoor in gevaar?

Jouw leven bestaat uit het helpen van anderen, van kwetsbare kinderen, zij die jouw hulp zo goed kunnen gebruiken. Dag en nacht zet jij je hiervoor in. Met jouw stichting kun je echt een verschil maken in het leven van juist die kinderen. Dat is ook mijn missie. Het helpen en ondersteunen van kwetsbare kinderen. Dat doe ik al zo’n twintig jaar. Met succes.

Maak meer impact met jouw stichting

Je kunt mij altijd wakker maken om een kwetsbaar kind te helpen. Net als jij vind ik het belangrijk om in kinderen te investeren. Zij zijn de toekomst en hebben op jonge leeftijd niet de mogelijkheid om in zichzelf te investeren. Ik help daarom stichtingen die zich inzetten voor kinderen. Om daadwerkelijk impact te realiseren, is het van belang dat je stichting financieel gezond is. Alleen wanneer jouw stichting financieel gezond is, kun je meer kwetsbare kinderen nog beter helpen, van waarde zijn en echt een verschil maken in hun leven.

Het verschil dat jij met je stichting kunt maken, is hard nodig. Het is tijd om de fondsenwerving binnen je stichting nieuw leven in te blazen. Daar is focus voor nodig: geef de hoogste prioriteit aan duurzame groei en optimale impact zowel voor je stichting als voor jezelf. Zorg voor een structurele inkomstenstroom, zodat er altijd en doorlopend geld en middelen beschikbaar zijn om succesvol en van waarde te zijn voor jouw doelgroep.

Ik help je werkelijk verschil te maken

Je wilt nu echt het verschil maken. Ik kan je daarbij helpen. Besef daarbij dat jouw hulp, ideeën en energie veel meer impact, veel meer resultaat bereiken en veel meer voldoening kunnen bewerkstelligen. Dit gun ik niet alleen jou, maar vooral ook de kwetsbare kinderen waar jij je dag en nacht voor inzet. Ook zij kunnen een verschil gaan maken met jouw hulp.

Zet nu de volgende stap. Wacht niet langer met het downloaden van mijn e-book. Je krijgt direct helderheid over welke stappen je kunt nemen om financiële zekerheid te creëren en zo van grote betekenis te zijn.

RUST

Onrust, stress geen focus, zijn nooit een gevolg van te veel dingen. Dit is altijd een gevolg van te weinig overzicht. Met mijn methodiek zie je exact wat er toe doet en wat je te doen staat. En dat geeft rust.

RICHTING

Er is geen grotere verspilling dan druk bezig zijn met de verkeerde dingen doen. Daarom werk je bij mij altijd met een duidelijk plan op maat en concrete acties. Allemaal in lijn met jouw persoonlijke stip op de horizon.

RESULTAAT

Jij vindt hard werken prima, zolang het maar voor resultaat en voor winst zorgt voor je stichting, voor jezelf en voor je privé leven. Daarom maken we tijdens het programma alles concreet en inzichtelijk, voor jou en iedereen binnen de stichting. Meer winst, meer voldoening op alle fronten.

Het groeiprogramma Focus op Fondsenwerving is de fundering is voor duurzaam fondsenwerven. Dit is absoluut nodig om een stichting tot succes te maken en daar kan Femke als geen ander bij helpen!

Trix Marinusse

Oprichter, Soul Search Foundation

Femke is betrouwbaar, zeer actief en zet zich met veel kunde en expertise in voor stichtingen op het gebied van fondsenwerving en alles wat daarbij komt kijken.

Annet Perdijk

Algemeen coördinator, Stichting Present Gouda

De passie van Femke om stichtingen verder te helpen en ze op zo’n manier te ondersteunen dat ze daarna zelfstandig verder kunnen bouwen, werkt motiverend. Ik gun elke stichting die serieus en gestructureerd met fondsenwerving aan de slag wil deze aanpak.

Laura Koppenberg

Directeur, Stichting Dream4Kids