Leer effectief fondsen werven

Ontdek hoe je succesvol financiële steun kunt verwerven voor jouw stichting en haar missie.

Praktische en direct toepasbaar

Geen stoffige boeken vol theoretische modellen, maar direct toepasbare tools en templates.

Concrete tips van een fondsenwerver

Geen les van een trainer,

maar van een succesvolle fondsenwerver uit het veld.

Bewezen succesvolle methode

Veel stichtingen hebben dankzij deze trainingen succesvol fondsen geworven en samenwerkingen opgezet.

Masterclass fondsenwerving

Leer effectief fondsen werven en maak meer impact.

De 3-delige masterclass fondsenwerving is ontworpen om stichtingen in korte tijd op weg te helpen hun financiële doelen te bereiken. Of je nu een lokale organisatie leidt of deel uitmaakt van een internationale stichting, het succesvol binnenhalen van fondsen is essentieel voor het vervullen van je missie. Deze driedelige masterclass biedt praktische kennis en bewezen strategieën om jouw fondsenwervingsinspanningen te verbeteren. Door deel te nemen aan deze masterclass zul je niet alleen nieuwe vaardigheden opdoen, maar ook de nodige instrumenten krijgen om duurzame financiering voor jouw organisatie veilig te stellen.

Aan de slag met dove kids in Uganda.

Trix Marinusse

Soul Search Foundation

Absolute aanrader!

Femke heeft mij wegwijs gemaakt in de wereld die fondsenwerving heet. Zij is heel kundig en heeft passie voor haar vak. Ze denkt creatief en met je mee. Dankzij haar heeft de SOUL SEARCH FOUNDATION haar zaken op orde en heb ik vertrouwen in de toekomst.

• Woensdag 11 september

• Woensdag 18 september

• Woensdag 02 oktober

• Inloop 19u00

• Start 19u30 - Einde 21u30

Investering

97,-

normale prijs € 147 excl btw.

• Drie avonden praktisch aan de slag.

• Inclusief tools en templates voor eigen gebruik.

• Inclusief koffie en thee en iets lekkers.

Ik doe mee!

Van Noord Gouda

• Café Van Noord in Bibliotheek Bloemendaal Gouda.

• Gratis parkeren.

• Vanaf Station Gouda goed bereikbaar met OV fiets.

Meer inkomsten genereren voor je stichting? Focus op Fondsenwerving!

Waarom Kiezen Voor Deze Masterclass

Voordelen van de 3-delige masterclass fondsenwerving

Deze masterclass is speciaal ontworpen om jouw stichting te helpen bij het effectief organiseren van je fondsenwerving, of je nu lokaal of internationaal actief bent. Het doel is om de benodigde vaardigheden en kennis over te dragen om succesvolle en structurele fondsenwerving op te zetten en uit te voeren.

Interactieve leerervaring

Tijdens drie sessies word je ondergedompeld in de wereld van fondsenwerving, waarbij alle aspecten aan bod komen, van het identificeren van financieringsbronnen tot het daadwerkelijk aantrekken van fondsen.

Praktische toepassing

Tijdens en na elke sessie kun je direct concrete stappen ondernemen om je fondsenwerving naar een hoger niveau te tillen, dankzij de focus op praktische toepassing naast theoretische kennis.

Example image

Voor wie is de masterclass bedoeld?

Deze cursus is ideaal voor medewerkers en vrijwilligers bij stichtingen die betrokken zijn bij fondsenwerving en die streven naar effectievere en duurzamere impact.

Leer effectief fondsen werven

Neem deel aan de masterclass en verbeter je fondsenwervingstechnieken.
  • Leer de diverse financieringsbronnen kennen en vind de juiste fondsen voor jouw organisatie

• Ontdek de succesvolle strategieën voor het werven van fondsen in slechts drie avonden

• Krijg praktische tools in handen om jouw missie te financieren en verder te laten groeien

Ervaringen

Wat andere mensen zeggen:

Zeer toegankelijk, direct praktisch in te zetten. Welke strategie past het beste bij jouw organisatie en straks uiteindelijk een volledig compleet plan.

Een echte aanrader!

Ingrid Meulenbelt

Beschermde WIeg

De mix van concrete tips en suggesties en het werken aan een goede planning en strategische keuzes is zeer waardevol.

Bram Verbrugge

Voor Sara

Femke kan je met haar brede

kennis over fondsenwerving en enthousiasme helpen de fondsenwervende strategie van je eigen stichting te concretiseren naar een haalbaar plan.

Charlotte van Haselen

Stichting Bijzonder

Doe mee aan de masterclass en geef jouw missie de boost die het verdient!

Wacht niet langer, begin vandaag!

Wacht niet langer en geef je missie de financiële boost die het verdient. Doe mee aan de masterclass en leer effectief fondsen werven voor stichtingen die een verschil willen maken in de wereld.